De eerste grote slag in izegem :) 2vs2 match

Plaats hier je After Action Reports.
Plaats reactie
Emp
Soldaat
Berichten: 30
Lid geworden op: 11-05-2013 10:29

De eerste grote slag in izegem :) 2vs2 match

Bericht door Emp » 28-05-2013 20:48

De eerste grote slag is gedaan.

Mark (kidmesfito) & Jeroen (Zoas) Vs. Peter (PeeWee Wevelgem) & Pieter (Rico - DART)

Mark bracht zijn Russen op tafel. Jeroen zijn US Airborne. En deze werden opgewacht door Peter zijn Falshirmjägers en Rico zijn Waffen SS.

Doel van het spel was in 6 ronden een strategisch punt veroveren en houden.
Jeroen en Mark mochten kiezen en kozen om de aanvallers te zijn. Peter en Rico zetten zich in verdediging en wachten ongeduldig de eerst aanval van de russen en amerikanen af.

't Was een hevig gevecht die uiteindelijk na 3 extra rondes werd gewonnen door Jeroen en Mark.
De duitsers vochten tot op de laatste man en van de hele bende die op tafel werd gezet bij het begin van het spel waren nog 8 soldaten over. :teeth:

Enkele pics. Ik had nog foto's getrokken van in het begin van het spel maar plots zag ik dat er geen sd kaart in mijn camera zat... oeps... :P

Afbeelding

Afbeelding
De tank vooraan is gemaakt in papier en met wat kussen vulling en zo een electrisch theelichtje zorgt het wel voor wat sfeer :)

Afbeelding
Het doel was de kleine ruine in het midden. Rico zijn Waffen SS zat er in. De russen kwamen al dichter en Jeroen hield de boel toe met zijn .50 cal machinegun.

Afbeelding

Afbeelding
Peter zijn Falshirmjägers die probeerden van op links door te stoten.

Afbeelding
Jeroen zijn sniper die "koekoek" deed met Peter zijn Falshirmjägers.
There's something in the fog...

Dutch Grenadier
Beheerder
Berichten: 160
Lid geworden op: 29-04-2013 20:20

Bericht door Dutch Grenadier » 28-05-2013 21:16

Leuk verslag en leuk detail met die tank :D

ps: haal je vrienden ook hierheen... hoe meer zielen hoe meer vreugd
"Forever trust who we are"

Plaats reactie